Cicegi_brn Merhabalar arkadaşlar bebegim bensiz durmuyor koala gibi olduk evi temizleyemez oldum tanıdığınız varmı ev işleriyle ilgilenen ihtiyacım var cidden 😒
prensinveannesininguncesi Cicegi_brn benim Manisa’ya tayinim çıkalı 3 ay falan oldu .Komşularım falan çok değişikler asansörde görüp selam vermeyen bile var . Çevrem hiç olmadı Manisa da okulda ki öğretmenler bile sadece hoş geldin dedi
Cicegi_brn prensinveannesininguncesi aynen bizimde 3 ay oldu tayinimiz ama ben evi düzenleyip memlekete gittim yani hiç kimseyi görmedim çıkamadım muradiye de oturuyoruz