Gls onu ihmal etmeyin benim bebegımde öyleydi. Her yediği çıkıyor süt alıyo kusuyo, mama veriyoruz kusuyır. Doktorumuzu kilo alıyorsa normal demişti 1. Ayda artık 2. Ayda dayanılmaz bir durum aldı kuatukca huzursuz oluyodu. Çocuk gastroentoloji gittik tetkıkler yaptık reflü teşhisi kondu sütten sonra kusmaması için bebelac gold tcjıkener verdi alın işe yarıyor birde Ar mama