Merhaba sevgili anneler 😊 Bebeğim 50 günlük her iki saatte bir en az yarım saat olacak şekilde emzirmemi yapıyorum fakat 1 haftadır meme de kavga ediyor, emerken birden ağlamaya başlıyor (yalandan), memeyi yalıyor ağzına almaya çalışıyor ama almıyor, ayakları emerken sürekli hareket halinde neden oluyor olabilir ? Sütüm var eminim fazla içince çıkarıyor ağzından falan süt akıyor emdikten sonra. Yani anlayamadim ilk çocuğum bilgimde yok sizlere danışmak istedim.🌺