3.5 aylık bebeğim meme reddiyle savaşıyoruz, bir yandan mama veriyoruz sadece bu ay kullanmaya başladı . Doğduğundan beri gündüz uykusu varla yok arası. Gazı çıkıyor altı temiz, bir türlü dalamıyor. Dalsa da 40 dk uyuyup uyanıyor emziği çıkarıp parmağını emip uyandırıyor kendini ne yapacağımı şaşırdım artık 4 ay atak mı bilmiyorum nedir bu