suletnc Kızlar yüzyıl hastanesinde Doğum yaptım 1ay önce bebeğimi kontrole götüreceğim tavsiye edeceğiniz doktor var mı ? Lütfen yardımcı olun 🙏🏻 Gidip memnun kaldığınız bir doktor 👩⚕️ 😊 şimdiden teşekkürler ☺️
Armes Pendik anadolu poliklinigi dr. veysel uygun tavsiye ederim benim bebeğim 6 aylık her ay kontrole gidiyorum. Ailemizde bütün çocuklar ona gitti.
Nrglsyhn Mehmet bey var orda hatta randevusuz hoca ama kalabalik oluyor ama harika bir insan hic oyle yeni modalar gibi degil bebegin normal akisina hic mudehale etmiyor. Orda dogum yaptim ve dogumdan beri kizimla kendisi ilgileniyor.