Kızım 11 ay 10 günlük. Normalde ücretsiz izindeydim yeni işe başladim. Bu surece kadar kizim hep emdi biberon almadi. Emerek ve ayakta sallayarak uyuyor. Şimdi ananesi bakiyor ve uyutamiyor. Biberonu reddediyor. Ben ogle arasi gidince uyutuyorum ve is cikisi uyutuyorum. Ama sabah erken kalktigi icin ogle arasina kadar cok zor duruyor. Bu konuda yardimci olabilecek varsa cok sevinirim valla ne yapacagimi sasirdim.