merhaba kızlar bebeğim 3 ay 4 günlük iki gündür bi iştahsızlaştı sanki sütümü sağarak veriyorum 2,3 saatte 100 cc sütü zar zor içiriyorum aç olduğu için ağlamıyo bile sürekli gülüyo oyun oynuyo keyfide yerinde ama neden beslenmeyi reddediyo anlamış değilim gayet iştahlıydı bilgisi olan veya aynı durumları yaşayan varsa yazarsa sevinirm ya kafama takıyorum çok 🥵