Günaydın kızlar. 5 ay kontrolümüz de doktor kızıma mama takviyesi yapmamı söyledi (sütüm çok azaldı gece deliksiz 4-5 saat uyuyan bebek saat başı kalkıyor neredeyse) az kilo aldığı için hipp combiotik mama aldık ama kaç tane biberon denediysem kızım içmiyor mamayı sütümü içiyor ama mama olduğunu anlayınca kabul etmiyor kaşıkla da denedim tükürüyor. Acaba başka mama alırsam kabul eder mi? Bu mamaların markaya göre tadı farklı oluyor mu. Combiotik te süte çok benziyor ama bi demirimsi gibi tat var.