Arkadaşlar bugün bebeğim tam 5 aylık oldu. 3 güne kadar gayaet geceleri iyi uyurdu 3 kez emme yapıyordu snra yatrinca uyuyrdu ama 3 gündür maalesef uyumuyor uyanıyor 1 saat falan uyanık kaliyo snra ayağımda sallıyorum falan uyuyor ins ada anca 2 saat yine kalkiyo bazen yarım saat snra ne yapicam ya sasirdim bu başına gelen var mı ya da ne yapabilirim. Geçer mi yoksa böyle devam mı eder :((( artık geceler korkulu rüyam olmaya başladı☹️