Ask35tego Selam arkadaşlar oğlum az önce 4 aylık aşısını oldu . Calpol var 2. Aydan dışarda duruyor oda sıcaklığında bozulmusmudur. Etkinliğini kaybediyor diyorlar Ateşi çıkınca mi çıkmadan mi veriyoruz Oğlum katıldığı için soramadım
anayimbenn Ask35tego ateş çıkmadan vermeyin bizde bugün 4ay aşımızı olduk. Ateşini takip edicez şurup için bilgim yok
BBBuse Ask35tego suruba bir sey olmamıştır kullanabilirsiniz ama ateşi çıkarsa kullanin, huzursuzluğu olursa aşı yerlerine soğuk uygulama yapabilirsiniz rahatlatıyor, biz de dün olduk
Adaveannesii Ask35tego bende 2 Aylıkken almıştım hala kullanıyorum 4 aylık alışı ateş yapıyor ben alıcam sonra eve gelince verdim yinede çıktı gece çıkmıştı yine verdim gecede takip ettim bence çıkmadan önlem alın
mlkk Ask35tego bana eveler huzursuz olursa bir çay kaşığı verebilirsin demişlerdi. Ancak şurunun üzerinde de ateş çıktığında verilir yazıyor. Bence doktorunuz ebeniz ne derse onu yapın telefonla arayabilirseniz arayıp sorun sağlık ocağına.
Eylulg Ask35tego kızımda pazartesi aşı oldu bana eve gidince calpol ver sonra ateşini takip et ateş olursa ver dedi ama akşama ateşi olmasa bile çok bağırdı ağladı ağrısı var diye verdim içince rahatladı uyudu