YigtnAnnesi ikisi de çok kolay. Patatesleri halka halka kesiyosun çok kalın olmayacak. Fırın kabını azcık yağlıyosun. Patatesleri diziyosun (3 tane patates yeter) üzerine beşamel sos yapıyosun(tereyağını erit üzerine 2 yemek kaşığı un biraz kavur, 2 bardak süt ekle, biraz tuz ve karabiber. Muhallebi kıvamına gelecek. Sonra varsa krema ekle 2 paket daha lezzetli oluyo) patateslerin üzerine dök. 175 derece fırında 30 dk pişiriyosun. Patatesleri çatalla kontrol et piştiyse üzerine bi su bardağı kadar kaşar peynir rendele. Biraz daha pişir (peynir kızarana kadar) oldu bitti.
tavuk da; tavuk göğsünü kasapta biftek yaptır. Sonra bi kaba galeta unu koy bi kaba da yumurta kır çırp. Tavukları önce yumurtaya sonra galeta ununa batır ve kızart. Margarinle kızartırsan ya da tereyağ ile daha yumuşak olur. (Bunun yanına patates kızartabilirsin istersen) piştikten sonra üzerine biraz tuz serp. Bu da böyle😂