AyazMerve YigtnAnnesi ben de öğleden sonra dışarı çıkıcam yemek yapim dursun diye düşündüm. Patlıcan musakka ile mercimek çorbası yapicam akşama da pilav yaparım.
Cennet-Kokulum YigtnAnnesi Daha düşünmedim önce bir kahvaltıyı yapayım da akşama daha çok var şuracıkta bekleyeyim kopya çekerim belkim🤣🤣🤣🤣
YigtnAnnesi Mucizem_0809 kız daha yeni yedik vallaha neyse.makarna yaparım herhalde 😂bakalım öğlen gelirse eşim yada hamsi yaparım
AyazMerve YigtnAnnesi benim de yok da ben yuvarlak kızartıp dondurucuya atıyorum , hemen yemek yapıyorum acil durumlarda pratik oluyor 😁
lalbg YigtnAnnesi dünden patates graten var. Aslında yanına et güzel olur ama ben et yemediğim için tavuk göğüs alıp galeta unuyla kızartıcam:)
FZC YigtnAnnesi fasülye kavurması, pilav, salata, (kurabiye yapmayı düşünüyorum bir de irmikli şerbetli bir tatlı(eşim için) bakalım hayaller böyle de normalde neyaparım artık 😂😂
FZC YigtnAnnesi eşim seviyor die 2 haftada bir yapmaya çalışıyorum kurabiye de yarın okula götürsünler die çocuklarıma