Benim bebeğimde 3 ay 16 günlük dediğiniz gibi eller hep ağızda sürekli aguuu aguu diye mırıldanıyor hiç susmuyor hatta cıvıl cıvıl yavrum sevinç çığlıkları felan atıyor, oğlumun uyku probleminden hiç sıkıntı olmadı maşallah şimdide bozulmadı ondan yana sıkıntı yok, artık beni çok daha iyi tanıyor hep bende durmak istiyor, eline çıngırak verince çıkan seslere tepki gösteriyor, bırakmıyor, alt 2 dişini kabartmış sürekli salya, kafası ateşleniyor, bazen huysuzlanıyor bizim ailede bebişler erken diş çıkarıyor 3 buçukta çoğu patlattı dişleri bide doktorumuz devit-3 alan bebeklerin daha erken diş çıkardığını söylüyor ben 2 ay devit-3 verdim. Son olarak birde artık emziği ağzından eliyle almayı öğrendi 🤗❤️