DysAk Oğluma evde babaannesi baktığı için ve teknolojiden pek anlayıp kullanamadığı için sadece kendimin en fazla 10 kez kullandığı ve her şeyi 2 dk da ısıtan büyük kolaylık olan ısıtıcımı satmak istiyorum linki aşağıya bırakıyorum ürünü görebilirsiniz https://www.civilim.com/weewell-bberon-ve-mama-isitici?gclid=EAIaIQobChMIr-jP6Jef4gIVlcx3Ch3snQD0EAQYASABEgLav_D_BwE
DysAk bilgibulutu merhaba kutusunda hiç kullanmadığım parçalarıyla yepyeni 100 tl ye verebilirim kargo dahil