Dnz-kbr size kendi yaptığım beslenmeyi söyleyeyim belki fikir olur. Öncelikle diyetisyenle başladım kendi başıma yaptığım birşey değil. Sabah 7 gibi uyanıyorum ilkahvaltı mı 10 en geç 11 de yapmış oluyorum yumurta, 2 tam ceviz, bol yeşillik, bir dilim peynir 6-7 tane zeytin. 15.30 gibi ara öğünüm var istersem kuruyemişe meyve ya da bol yeşillikli salata içine peynir vs atabilirsiniz yanında yeşilçay, akşam en geç yedi gibi yemeğimi yemiş okuyorum sebze ya da protein yemekten sonra asla birşey yemek yok bir tane daha yeşilçay içiyorım. Böyle yaparak 1 ayda 5 kg verdim arada kaçamaklarım oldu inkar edemem spor yapamıyorum hala ama amacım sağlıklı beslenmeyi disiplin haline getirmek. Bu arada emziriyorum sütünde asla azalma olmadonaksine artış oldu tabi günde 3lt su içmeyi ihmal etmedim. Belki sizede faydası olur.