Merhaba bebeğim3 ay 8 günlük. Anne sütü ve günde 2 kez mama alıyor. 3 gündür kakasını yapmadı normalde günde 2-3 defa yapardı. Karnı çok gergin değil sert de değil. 2 gündür biraz huzursuz sadece. Doktor kontrolümüz ctesi. Bekleyip ya da hemen başka doktora gitme arasında kararsız kaldım var mı önerileriniz? Bu arada maması doğduğundan beri aynı ben de yediklerimi değiştirmedim.