Zeynepduru112 İstediği kadar emecek, yenidoğan bebek lohusanın yaka iğnesidir. Kokun için de ister açlık için de güven duygusu için de. Aktif emmesi için C şeklinde memeyi tutup verin ve çenesini destekleyin.Hemen yorulup uyur. Genel olarak 2 saati geçirmeden emzirin dense de, siz bunu 1-1,5 saat yapın.Çünkü anne sütü çok hızlı sindirilir ve hızlı acıkırlar ortalama 20-40dk gibi bir süre. Uyanmazsa çorap eldiven çıkartın, bezini açın, ayağının altına pıt pıt vurun,karnını sırtını sıvazlayın,burnuna dokunun.Emip de asla saatlerce uyumucak,kan şekeri düşmesin.
Sütünüz şuan kolostrum, 1 damlası yaklaşık 600-700 kalori arasındadır ve en zengin süttür.Makineye sağıma gelmez çünkü bal gibi koyu kıvamlı bir süttür.ola ki sağım yaparsan sütüm yok sanma.Gereksiz sağım da yapma.
Sizin yapacağınız şu 40-50 günlük süreçte bebeği memeye yapıştırmak 😊
Başka sorunuz olursa sorabilirsiniz ben çocuklarıma hep böyle yaptım.Doktorlarım,ebe hemşireler ve emzirme danışmanım bu şekilde yönlendirmişti.