Nursenmasal yorulmadan sıkılmadan her emzirme sonrası mutlaka gaz çıkarmak gerek. Ben omzuma alıp sırtını sıvazlayıp tıpışlıyorum. Gaz yer değiştirsin kolay çıksın diye arada pozisyon değiştirdim diğer omzuma alıyorum, dizime alıp yapıyorum, gerekirse 15-20 dk uğraşıyorum. Bağırsağa inerse gaz daha büyük sıkıntısı oluyo. Bide emzirmeden önce aç karnına yüz üstü yatırıyorum. biraz debelenirken falan kendisi çıkartıyor. Banyo sonrası da yağlayıp gaz masajı yapıyorum. Çok şükür büyük bi gaz sorunumuz olmuyo. Olan da bi kaç uğraşla çıkıyo