Bizde de 20 günlükken başladı hastanelik olduk hatta hiç yapamıyordu bir gecede iki farklı hastanede lavman yapıldı da anca rahatladı çocuk. Biogaia damla kullandık ilk pek işe yaramadı dünden beri de relactaz kullanmaya başladık umarım bu yarar, yalnız bu damlalar çok pahalı gerçekten