S08m bu benim en büyük travmam oldu da bana da alttan baktılar kaç kere ilk kese yok dış gebelik dediler diken üstünde bekledim eşimle üzüldük ağlaştık falan sonra bekledik tabi kese var bebek yok dediler alacaz dediler bide ona ağlaştık ama yine bekledik hiçbi sıkıntım yoktu çünkü ağrı kanama acı vs. Sonra Rabbim içini doldurdu ve şuan 4 aylık yanımda uyuyo Elhamdüllillah veren Rabbim e sonsuz şükürler olsun 🤲 böyle bi konuyu görünce kendi yaşadıklarım geldi bi an aklıma