Piser üzülme lütfen, İnan üzüldükçe gelmiyor. Biz kadınlar sanki sütümüz olmazsa çocuk aç kalacak psikolojisine giriyoruz. Süt olmasa mama olur ama bir şekilde doyar. Ben de günlerce üzüldüm, üzüldükçe sütüm azaldı. Süt yapsın diye herseyi yedim şimdi, bir de üstüne kilo aldım . Sonra kendimi topladım, doymadıgı yerde de mama verdim. O psikolojiden çıkınca sütüm resmen taşmaya basladı. Lütfen kendini üzme, yıpratma . İnan artacaktır sütün. Artmıyorsa da canın sağolsun, elinden gelemi yapmıssın. Bebeğin sağlıklı olsun , yeter.