Mommm01 biz de beş buçuk aylıkken olduk ilk gün ağrısı oluyor sonraki günler sadece çiş yaparken ağladı sonra sonra toparladı ilk gün ağrı kesici verdim krem vermişti doktor onu bezine sürdüm pipisine değil bir de kantaron yağı ve papatya suyu söyledi doktorum her bezini değiştirdikten sonra bunları sıkılıyordum