Yldzzzz erken göndermek sizin tercihiniz olmuş. Normalde kaçta çıkacaksa o saatte çıkması gerekir, siz bebekle ilgilenirken de evin diğer işlerini yapabilir. Ama burada sorun bence 6 gün gel demeniz. Kimse hafta sonu çalışmak istemiyor. Bakıcı değil ama eve yardımcı alıyorum. Çarşamba ve Cumartesi gelmesi gerekiyor ama bir aydır Cumartesi günü geldiği görülmemiştir. En son hastayım dedi gelmedi bir şey demedim ama bu cumartesi de aynı şeyi yaparsa yollarımız ayrılacak gibi duruyor. Ayrıca asgari ücret ideal bence. İster sadece çocuk baksın, ister sadece temizlik+yemek yapsın. Minimum verilmesi gereken o zaten. Hem ev işi hem çocuk bakacaksa daha fazla verilmeli.