Merhaba anneler. 2 ay 21 günlük kızım var. Bu zamana kadar burnunda pislik gördüğümde kulak temizleme çubuğu ile yavaşça aldim. Hiç en ic tarafini falan temizlemedim yani tikaniklik hırıltı olmadigi icin yapma geregi duymadım. Nasıl temizlemeliyim ne kullanmaliyim? Yani sürekli temizlemem gerekli mi? Dedigim gibi gördüğüm pisligi aliyorum ama yeterli mi bilmiyorum