pervin_t Onun parasını yemek lafı bence pek hoş değil.
Sadece eşim çalışıyor olsa da kesemiz bir der hiç onun parasını yemek gibi düşünmedim siz de öyle düşünmeyin 😊
Sorunuza yanıtım verdiği paraları biriktirip öyle alıyorum hediyelerini, zaten veriyor alacaklarımı beraber aldığımız için param bitmiyor o bitti sanarken ona hediye almış oluyorum 🤭