Bebeğim 11,5 aylık beşikte yatıyordu sabah yanıma aldım uyusun diye düşmüş. Yerde yüz üstü yatıyordu ağladı bir süre şimdi iyi herhangi bir yerinde kızartı morartı hiç birşey yok. Eşime söyledim doktora gidelim birşeyi yok niye gidecez boşuna diyor siniri bozdu sabah sabah. Yine de gitmeli miyim tek başıma da taksiyle götürebilirim