Çocuğunuzu büyütürken en çok hangi dönem de zorlandınız? Bebeklikte uykusuzluk mu yordu, büyüdükçe peşinde koşmak mı, 2 yaş sendromu inatları mı vs.
Ben şahsen bebeklik dönemini mumla arar oldum oğlum 15 aylık 10 gündür yürüyor yürümesi bir şey değiştirmedi zaten hızlı emekliye ve peşimdeydi onsuz tuvalete bile gidememek her yere tırmanması ne kadar zararlı şey varsa bulması çekmece dolap her şeyi indirmesi sinirden kafasını yerlere duvarlara vurması ısırması tırnaklaması hepsi kombo resmen şuan ne zaman düzen alır bilmiyorum ama tam artık ısırmayı bırakır diyorum hem ısırıyor hem tekmeliyor yani günden güne çok zor bir hal alıyor kaç yaşına gelince daha sakin olacak 🥺