Tkmile merhaba,bana göre emzirmek doğumdan bile daha zor bir süreç haline dönüşmüştü.Doğum sonrası dönemim çok zor geçti,epiduralin yan etkisinden dolayı boynumu hareket ettiremiyordum.Meme ucumda olmayınca mecburen mamayla beslendi bebeğim.sütümü de sağmıyordum.Böyle olunca sütüm de artmadı.Evet süt vardı ama yeterince olmayınca bu da meme reddine neden oluyormuş.Emzirme danışmanıyla görüştüm.Önce sütü arttırmak gerekiyormuş.Bunun için de gerekenler 3 saatte bir 20 şer dk hastane tipi sağım makinasıyla sütünü sağmak ve bu süreçte beslak damla,humana emziren annelere özel çayı ve bol bol tahin helvası tüketmek.Benim bebeğim biberona da alıştığı için sonda kullanmamızı istedi.enjektör,kaşık,biberon,emzik hepsini bıraktırdı.sonda ile bebeği besleyip meme ucu masajlarıyla devam edecektik.Ben Philips Aventin silikon meme ucunu sipariş vermiştim.O süreçte gelince bir deneyeyim dedim ve bebeğim silikonla emebildi.Şimdi hala silikonla emziriyorum ama mamayı tamamen kestim diyebilirim.Meme uçlarım da çıkmaya başladı.Doğru bir yöntem mi bilmiyorum ama en azından sağma olayından kurtardı beni diyebilirim.