Melikeeeecansuu Nöbet bekleyenler gece 2 bucuktsn bu saate kadar uyanık ılk defa diş çıkartıyor ondanmı bılmıyorum. 4 aylık gözümden uyku akıyor
Tugba10-5 Melikeeeecansuu ikizlerim ve 21 aylık kızım hasta bu saat oldu hala ayaktayım grip mi salgın ben anlamadım gitti burunları şakır şakır akıyor ama dolu hava makinası açık burunlarını temizliyorum. Tam uyacaklar bir daha aynı şey halıya kendimi boylu boyunca atıp uyumak istiyorum sessiz bir oda da
1prens1prenses_annesi46 Melikeeeecansuu benim kızım 9 ay 4 günlük 3 gün oldu aşı yapılalı çok huzursuz kucağımdan inmiyor bıraktım zaman ağlıyor normalde akıllıdır kızım beni yormazdı acaba atak haftasını diye düşünüyorum
Yawrupanda Melikeeeecansuu benimkide 4 ay 14 günlük oğlum bu aralar çok uyanıyor ağlıyor uyumuyor 2saattir uyutmaya çalışıyorum daha yeni gözlerini kapattı 🤦🏻♀️
Melikeeeecansuu Tugba10-5 kıyamam ya senın işin daha zor 21aylık bıde ıkızlere bakmak cok zor allah yardımcın olsun bız 1taneye dayanamıoruz😔
Tugba10-5 Melikeeeecansuu teşekkür ederim de bende de sabır kalmadı. Yemin ediyorum deseler iki gün çocuklara biz bakıcaz git yat uyu yemin ederim otel tutar sessiz sakin yatarım ekmek su da istemem. İyiden yıprandığını hisseder hale geldim . Uykusuzluktan gözlerim acıyor artık
Melikeeeecansuu Tugba10-5 anlıyorum senı bırını uyutsan dıgerı uyumuo uyuyamıyorsun. Bende 6 bucukta kalkıyor normal de. Aksam 9 a kadar aysktsyım uyusa bıle uyuyamıyorum. Eşime verıyorum bazrn 1 satlıne uyuyorum yoksa dayanacak gücum kalmıo
Zuzuuu Melikeeeecansuu Daha 1.5 ay olmuştu yine burnu akıyor genzi dolu ateş ve öksürük cabası neyin nesi bu anlam veremedim 1.5 ay öncede aynı şekil hastalandı 😖😖
Zuzuuu Melikeeeecansuu Mevsimsel salgın olduğunu senede 2 kerede olur 10 kerede olur dedi ilaç verdi şükür şimdi daha iyi A