tarcinlisahlep bitkisel olanlarından kullanıyorum diğerleri pek işe yaramadı bizde kolik bebğim sürekli ıkınıyor bide zor geğiriyor yoksa rahat eder nasıl gegirtcem bilmiyorum bazen saatlerce ayakta masaj yapıyırum beline vuruyorum yüz üstü yatırıyorum yok banamısın demiyor