Bircocukannesi_ sonsuz17 ee. Yok ozman hamilesin vermezler sicsk suda tut ovala gitsin sut zaten hamilelikte de emzirmemek gerek
Mom213678 sonsuz17 Bende bunun için post açmıştım cnm sağolsunlar fikir verdi arkadaşlar denedim geçti ağrım günde 2 kere sağım yap göğsünü tam boşaltmadan iyi geliyor bide lahana varsa onu koy göğsünün üstüne
Merveaysr sonsuz17 canım bende de öyle olmuştu son kez sağmıştım çok az o rahatsızlık gidene kadar sonra kesilmişti zaten
Deletedmom_36 sonsuz17 1 kere sagim yap yarin yine sagim yap canim ama tamamen bosalt goguslerini 2 sagmada birsey kalmadi benim☺️İlac kullanma dayim eczaci ve ben ilac almak istedigimda dayim tavsiye etmemisti