Yoruldum kızlar bebeğim akşam 7 buucuktan beri toplasan 1 buçuk hadi 2 saat olsun uyumustur şu saat oldu hala uyanık 🥺 sancısı var kabul bariz belli ılacini verdim falan filan ama yok uyumuyor yorgun da düşmüyor zaten çok uyuyan bir bebek değil yok mu bunun bi formülü 2 ay 15 günlük 😭😭