Oğlum 4 aylık . Fakat son 2 haftadır çok iştahsız . Mama ve süt sağarak besliyorum sütüm yok denecek kadar az çünkü ama en azından arada anne sütü alsın diyorum iki damla da olsa . 120 CC içerdi fakat artık içmiyor . 90 CC anca içiyor o da 4 saatte bir . Geceleri güzel içiyordu . Şimdi uyanmıyor bile. Alarm kurup kalkıyorum uykuda da içmiyor . Zaten kilolu bi bebek değil iyice kilo verecek diye korkuyorum . Ne yapmam lazım acaba doğru düzgün içsin mamasını diye ?