Eyynurr belli bir süre öyle devam edecek. Gündüzleri sesli ışıklı ortamda uyutun, gece de loş ve sessiz. Gece gündüz farkını yavaştan başlatın. Ben en başından beri öyle yaptım ama emme isteği belli bir süre bu şekilde ilerler. Çünkü rahatlamak için senin kokuna, tenine, meme ne ihtiyacı var. Çok normal. Zaten 20. Günden sonra aslında toparlıyorlar.umarım gazsın bir bebek olur da sende rahat edersin. Çünkü gazı olunca da emmek isteyecektir.
Bak benimki 6.ayına girecek gazdan uyandı 1 saattir debeleniyoruz yatakta 🤦🏻♀️🤦🏻♀️