acemiannee8 öncelikle çok geçmiş olsun🙏 benim bebeğinde sekiz buçuk aylık ve bir hafta önce bizde aynı sorunla karşılaştık, iki gün geçmeyen ateş vardı, fitil ve ateş düşürücü şurupla, ılık düş aldırıp düşürmeye çalıştık o an düşüyor ama sonra gene çıkıyordu, hastaneye gittik aynı şekilde boğazı hafif kızarmıştı antibiyotik yazdı iki kere kullandım ateşi geçti çok şükür. Sizde ılık dus aldırabilirsiniz, bezleri ıslatıp eklem yerlerine koyup düşmesini sağlayabilirsiniz ilaciniz varsa düzenli kullanın geçer inşallah🌸