ipekk05 aynı durum ben biraz süreyi uzattım 3 buçuk 4 saate yaydım. Zaten içmesi yarım saat sürüyor. Dün sordum ben bu aylarda artık eskisi gibi içmesini bekleme kilo alımı da eskisi gibi olmaz dedi. Umarım bu dönemden sonra eskiye döner yoksa böyle çok yıpratıcı