Belis1907 neden cc hesabı yapıyosunuz . Benim bebeğim daha 40 günlük. Sağdığımda 140–150 cc çıkıyo. Ve emerken de sağdığımda da hepsini içiyo. Yarısını vermiyorum yani. Kusmuyo da . Bence cc hesabı yapmayın. Tabi süt aşırı fazlaysa o ayrı da. 90 cc 2 aylık bebek için az geldi bana. Bide anne sütü. 1 saat sonra sindirilmiş oluyo zTen