Taliskobaby İyi geceler hanımlar sezeryandan sonra korse kullandınız mı ve kaçınca günden itibaren kullandınız ? Dikkat edillmesi gereken şeyler nelerdir ?
Deletedmom_21 Taliskobaby ben kullandim doktorum 1 hafta sonra takabilirsin demişti gunde 1 saat seklinde taktim uzun sure durdurmadim
Su1 Taliskobaby ağrılarım çok oldu diye ben 3 ay sonra başladım😂😂 geç kaldım ama etkisi oluyor gala takıyorum
Eysar Taliskobaby Ertesi günü eve çıkmadan aldırdı kullanıp çıktım ve çok rahattı karnımı tuttu ağrılarım i azalttı yine hamileyim alacağım tekrar
Mimis Bir hafta on gun sonra denedim doktorum bel korsesı takabılırsın dedı benim ki biraz yaranın ustunu kapatıyor diye takmadım bir ay sal ile sarın bir ay sonra giyin bence ben oyle yaptım suan 43 gunluk bebegım korse takabılıyorum