trtlannem Sleppy iyice bozdu aerık ya bende yamuk bağladığım için sanıyordum son 1 haftadır aralıklarla gece çişi cıkmaya başladı bimin bezin de bu sorunu yaşayan var mı? Ona mı geçsem
sherlock_mom trtlannem bazen turco bazen bimin bezini kullanıyorum ikiside uygun ikisinden de memnunum
Masalina trtlannem bende bimin bezini kullanıyorum çok memnunum. Özellikle aylık paketleri takip ediyorum ne pişik ne tasma hiç bisey yapmadi gece bağlıyorum yatırıyorum 10 12 saat uyur açarım altını bezi dolu olur ama hiç tasma olmadı .
trtlannem ikraninannesiii ya canım sızdırma falan var mı onda da migros da iyi demişlerdi sanki migros unu denediniz mi?
Mali48 trtlannem migrosta minies var onu aldık memnunum Molfix kullandik ondan da memnun kaldım sleepy de normal bezi de kullandım oda iyiydi
Karhaf trtlannem canm bende doğduğundan beri kullandım sleppy ve gerçekten bozdu simdi bimin bezini kullanıyorum ve cok memnunum bi ara soffie kullandım o daha beter az bir ciste kaçırıyor en güzeli bimin bezi canm
Ahsenimveben trtlannem bnde piyasada hem.uygun hemde güzel bez fiyatı piyasa en uygunu Migros um bezi minnies
Tavsaninanasi Son zamanlarda sleppy çok fazla indirime girdi . 2. Bez 1 tl veya 3 ıslak mendil 10 tl gibi. Ben bozduğundan kaynaklandığını düşünüyorum bu indirimin . Yoksa koskoca sleppy bu indirime ihtiyacımı var
mavisgozlum trtlannem Bende bimin bezini kullaniyodum cok memnundum sonra turco ucuz diye ona gittim tam bi rezalet sürekli zibindan idrsr veya diski temizliyorum tasiyo surekli biminkine geri dondum hic bi sorun yok cok memnun kaldim
2maviboncuk trtlannem Bi büyük numaraya geçin sızdırma yapıyorsa küçük geliyordur. Ben bimin bezini Kullanıyordum artık kullanmıyorum çünkü her aldığımda Bi zam görüyorum kızdım almıyorum artık.
Duyulurum trtlannem Ben sorunsuz kullanıyorum şunu genelde gördüğüm her bez postunun altına yazıyorum her bezden çok memnun olan var hiç memnun kalmayanlar da var. bu bebeklerin vücut yapısı ile ilgili bir şey o yüzden deneyip görmek lazım