Merhaba güzel anneler oğlum tam 3 aylık yaklaşık 10 gündür çok aşırı bi şekilde sslyası akıyor ve sürekli iki eli birden ağzında damaklarını kaşımaya uğraşıyor çığlık çığlığa damaklrıda bembeyaz olmuş ve çok kabarmş diş jeli aldım elini çok ağzna götürüp sinirlendiği zamanlar sürünce sakinleşiyor sizce tahmini ne zaman patlatr dişini büyük kızım 7,5 aylık cıkartmştı asla salya ishal agrı sızı yşamadık öyleki dişi patlatmş üst damağından il patlattgı için ben gec farkettm dişi kocaman olmuştu farkettiğimde😅