Esra_61 his kaybı bende de war en acısı da o dokunduğum şeyin ne olduğunu anlayamıyorum kadife mi saten mi berbat bişey ama dr a onu sordum erteledikçe hislerin ölüyor demişti sonra tekrar gittim ameliyattan sonra geri gelirmi dedim bilmiyorum onu dedi gençsin kendi kendini yenilemene bağlı dedi inşallah geri gelir