Bayankus Hanımlar bebeğime uyuz teşisi konuldu ne yapacam ben nasıl geçecek bilğisi olan var mı daha 11 aylık
Duygu_yilmaz59 Bayankus hatta bende var ilaçlar nerde oturuyorumsun daha duruyor kutusu bile acilmadi
Mombaby Bayankus uyuzun sampuani yada kremi vardir muhtelen ama cok dikkatli olmalisiniz hepinize bulasabilir yatak carsafi yastik vs ne varsa hergun değiştirilmeli
Duygu_yilmaz59 Bayankus canım bizde atlattım yarın ilk için eczaneye git hemen bebek için kendiniz için ilaç yaptır özel yapıyorlar 1 hafada geçti bizde
Safiyekklk Duygu_yilmaz59 benimde kızım 3 aylık uyuz bi türlü ne yapsam geçmiyor hergün çarşaf ne varsa ütülerim ama yok 3 hafta oldu ne kullansamda olmadı
Duygu_yilmaz59 Bayankus canım biz ilaçlarla atlattık zorlu süreç ama bana numaranı ver istersen ben sana ilacalari atıyım nasıl kullanacağını anlatayim
Birbebekkkbircicek Safiyekklk merhaba bebeğinizin resmî var mı benım kıde uyuz döküntülerini atabilir misin