cinar-annesi Tugba1508 solomon almıştım ama hem korona yüzünden hemde bebek arabası daha kolayıma geldiği için çok kullanmadım. Kullandığımda rahattı belimi sırtımı rahatsız etmiyordu. Oğlum her içine koyduğumda uyurdu demekki oda rahattı 😂
Rodin124 Tugba1508 ihtiyacı olan varsa satabilirim benim kızım büyüdü ve kızım çok sevmedi kucak seven cocuk olmadı hiç 3 defa kullandim sadece yenidoğan aparatı çantası herseyi yerimde duruyor solomonbaby almıştım çok da rahatti
Metehan123 Solomon baby aldim belki bebegim sevmez diye dolap.tan aldim yenidogan aparatli aldim 6 aylik olmak uzere elim ayagim kolum resmen oglum da cok seviyo icine koydugum an uyuyup kaliyo