pitircikkk Beyzacoskunnn universiteyi orduda okudum. unye de biliyosunuzdur ilcesi ve merkezden milyon kez daha guzel. mukemmel asik olunasi 😭😭
Bebegimm1 Beyzacoskunnn orda oturmuyorum ama bir çok kez gezmeye gittim guzel bir yer fatsa orduya falanda yakın arabanız varsa karadeniz zaten güzeldir yesillik yayla falan😁
Beyzacoskunnn Bebegimm1 arabamız var boş zamanlarımızda gidebileceğimiz yakın yerleri öğrenirsek güzel olur 😊
Bebegimm1 Ecemunurannesi ben sahilini falan seviyorum aman aman cok gezilcek bir yeri yok ama yinede güzel yani 😊