Bebegim 1 ay 25 gunluk troit yetersizliginden gunde 1 sabah ac karnina mama veriyoruz 60 ml ilaciyla ama doymuyo tekrar meme istiyo emiyo bazen gazini cikaramayip kusuyo aslinda mama vermekte istemiyorum ama sabah sut sagmak cok zor geliyo goguslerimi yara yapiyo pompa esim hazirliyo ilacini bu ara da bi anda kilo aldi gibi agirlasti kabizligida var sizce mamayi 30 a ki dusureyim