36 gün önce sezeryan Doğum yaptım ve eski zayıflığıma dönemediğim için o kadar üzgünüm ki hiç zayıflayamıcakmışım gibi yemek yemek istemiyorum artık o dereceyim ne yapıcam bilmiyorum giyinmek dahi istemiyorum şuan 76 kiloyum en az 20 kilo vermem lazım ama eşim çok Abur cubur seviyor evde olunca arada bende atıveriyorum ağzıma çok canım sıkılıyor yok mu akapunturla filan zayıflayan