Alparslanbebek_1 Her gece dişimde ve diş etimde felaket bir ağrı lütfen birsey söyleyin yapayım duramıyorum ağrısına
Adaaylin Alparslanbebek_1 bende aynı durumdayım dilim ile diş etime hafif bastiriyorum anında ağrıyor dişlerimde sızlıyor
Alparslanbebek_1 ecemine geceleri olduğu için sadece sormak istedim uyutmuyor gündüz hiçbir sıkıntı yok
ecemine Alparslanbebek_1 muhtemelen derin çürüğünüz var. Diş ağrılarında gece çıkar zaten ortaya. İhmal etmeyin mutlaka gidin bi diş hekimine kanal tedavisine gitmeden kurtarırsınız belki
Nehirr16 Kekik yagı varsa pamuga döküp dişe bastırın uzun bir süre gidiyor benimde agrıyordu şükür bir haftadır durdu dişçiden cok korkuyorum