Kızlar merhaba 3. yavru haberini 2 gün önce aldik hayırlısı ile inşallah. ama nerdeyse 1 haftadır sol kasık üzerinden 4 parmak yukarısı ağrıyor neden acaba kontrole 4 gün var. özel hastaneler muayeneye ne kadar alir ? anadolu yakası? 🤔 teşekkürler. ve bir de 2 evladım da da cinsiyet olsun hamilelik olsun bu hislerim kuvvetli idi ama bunda hiç bir his yok. 1 kez kürtaj oldum o zaman da boylr bir his vardı. 🙄 hayırlısı. sizce neden olabilir ?