Cancansmom canevlat bir de o arkadaştan hareketlerini kısıtlamasını istemişlerdi, çok ağır kaldırmamak, uzun yürüyüş yapmamak, dikkatli eğilmek gibi.
canevlat Cancansmom bana bişey demedi ben devam ediyorum hâlâ.2 buçuk yaşında oğlumda var evde tekiz mecbur koşturuyorum aksama kadar
Cancansmom canevlat anladım,bu bile etkiler :( o bölgeyi pek zorlamamak gerek ama, çocukla maalesef kolay değil.
balpetegimeto Ben doğum yapalı 15 gün oldu dikişin orta kısmında yok ama sağ ve sol kenarlarda hafif şişlik geliyor elime krem sürerken acaba benimde mi iltihap kaptı başka belirtiniz var mıydı korkuyorum dikişlerime zarar vermekten
canevlat balpetegimeto kızarıklık şişlik ve dokununca acı dokunmadigin zamanda hareket ederken çok yanıyodu canım.Başta bende anlamadım ama ateş titreme üşüme falan olunca orda anlattım o zaman baktılar