Sara2209 merhaba , ağrılarım ve uyuşukluğumdan eser kalmadı sadece ameliyat yerim iyileşmedi sebebi de duramadım elimi kullandım:( bu yüzden sürecim biraz uzadı, ama olduğum için pişman olmadım inanın o ağrılardan sonra eski haline dönmesi sevindirdi